Bakkie doen in Bennekom

Zaterdag 29 september stond het team van VVD Ede met koffie, thee en koekjes in het gezellige centrum van Bennekom om in gesprek te gaan met inwoners.

We vinden het als VVD Ede belangrijk om in gesprek te zijn en in gesprek te blijven met onze inwoners. Deze keer hadden we ervoor gekozen om op het Van Slootenplein in het centrum van Bennekom onze tent neer te zetten.

De hele ochtend waren we in gesprek met onderwerpen die de bewoners van Bennekom bezig houden. Vliegroutes, fietsroutes, parkeren, boomspiegels en natuurlijk het prachtige weer waren favoriete gespreksonderwerpen. Juist door te blijven praten met elkaar, weten wij wat er speelt en kunnen we uitleggen aan de inwoners waar wij zoal mee bezig zijn.

Onder het genot van een vers kopje koffie of thee, met koekjes of, voor de verandering, een heerlijk gebakken portie kibbeling van de visboer naast ons konden velen ons vinden.

Een nuttige en vooral ook gezellige ochtend met het complete team! De vorige keer stonden we in het centrum van Ede, deze keer in Bennekom en de volgende keer staan we in Lunteren. Op deze manier komen we in alle delen van onze gemeente om te horen wat er leeft.

Spreken we jou de volgende keer ook?