VVD Ede kiest twee fractievolgers

De nieuwe fractie van VVD Ede heeft Thimo Harmsen en Hermien Hoekman voorgedragen als fractievolgers. Zij zullen op 30 maart worden geïnstalleerd, net als de raadsleden Hester Veltman en Bart Omlo.

Daarmee is de fractie compleet. Thimo Harmsen uit Ede was in de afgelopen raadsperiode lid van de gemeenteraad. In die rol heeft hij onder meer als voorzitter van de raadswerkgroep World Food Centre met succes de komst van het WFC Experience kritisch gevolgd en het plan flink bijgestuurd om financiële risico's voor de gemeente Ede in te dammen.

Hermien Hoekman uit Lunteren is nieuw in de fractie en zal zich niet alleen op Lunteren en de andere dorpen concentreren. Met haar onderwijsachtergrond en brede kijk op onderwerpen zal ook zij de komende tijd een passende portefeuille in de fractie krijgen.

Vanaf maandag 4 april vergadert de VVD-fractie weer openbaar op de maandagavonden in weken waarin een Politieke Dag Ede (PDE) gepland is. Belangstellenden zijn vanaf 20.00 uur welkom in kamer A402 van het Raadhuis aan de Bergstraat in Ede. Graag vooraf even aanmelden bij de fractiesecretaris via info@ede.vvd.nl.