VVD Ede krijgt nieuwe fractievolger.

De VVD fractie is verheugd dat Bert Beekman op 30 april in de raadsvergadering als nieuwe fractievolger benoemd kan worden. Bert is de opvolger van Arco Diepeveen, die zijn werkzaamheden en zijn rol als fractievolger niet langer kon combineren. Als VVD Ede fractiesecretaris  is Bert al goed ingevoerd in de fractie en de gemeentelijke politiek. Bert gaat zich inzetten voor de volksgezondheid en participatie (WMO, Jeugdzorg, Werk & inkomen en gezondheidszorg). Bert is woonachtig in Ede en werkt als zelfstandig bedrijfsadviseur.

Evert van Milligen: “Zoals eerder aangegeven door de fractie, vinden wij het belangrijk dat de zorg voor iedereen, die dat nodig heeft, goed geregeld is. En dat ‘Niemand door het ijs zakt’. Bert wil vooral de belangen van de inwoners van de gemeente Ede tot zijn recht laten komen. Wij denken met Bert een goede en enthousiaste aanvulling op ons team gevonden te hebben.”